Photobucket

Monday, October 5, 2009

印度读书

第一次出外读书就去了那么远……我知道我一定要坚强=)

为了这一次,我跟了朋友道别说再见
真的是越见你们就越舍不得
哈哈,不过我也必须重复又重复地回答大同小异的疑问
的的
“你去哪一个地区的印度?”
“几时去”
“有没有朋友陪你?”
“是印尼还是印度?我以为你要去印尼的?”
“几时几点飞?”
“读什么?”
“为什么要去那么远?"
“读多少钱?贵吗?”
“为什么先去那边读两年的?”

之类的问题,我已经回答到累了哈哈……不过我知道,你们是非常关心我的,谢谢你们=)

第一趟的聚会,我赶不及从槟城下来,无缘见面了……wei lee and sing ying,我会很想念你们……
第二趟的聚会,昔日中学同伴,你们实在是太好了!哇哈哈……我好想念你们哦……

差了舒萍,哈哈……还有素娴

第三趟的,我上教会咯
碰巧是教会生日,很开心很开心地一起庆祝
虽然我要走了,但我还是感觉到很温暖,真的有一家人的感觉
几个月不见,教会成长了很多,而且创新,再创新,真的让我耳目一新
各位弟兄姐妹,我爱你们!你们要多保重哦,神祝福你们=)

第四趟,小学同学聚会

雪妮,麻烦你了,我爱你!嘻嘻^^
本来是我要亲自去载其他美女的
宣腾自愿要载我,我不就搭了顺风车咯
后来才发觉状况连连
又飘移的,晚上驾车又没开车灯
劲爆的是,由于车停没关灯,要回去时,没电了!!
找打@#$%^& 哈哈

这时候有人出风头咯
升为老公,果然态度有改变,也变得更uncle 了哈哈!!
结果k歌k到晚上弄到妈不能睡不好意思
谢谢你们来哦~

还没离开之前,我确确实实收到了满满的祝福
谢谢好友们erin,lynn,winnie,connie的关心,我爱死你们!!
还有jia chyi,aaron [i trust you,God will always have his hands over me,thanks]
sophie [wish me all the best and a safe journey to India,I know you will miss me alwys..keep in contact =)]
chris [you are not a normal friend..God bless you..i learn a lot from you ,will miss you too thanks]
Tai Meng
Cai Wei [thank you for your msg ,really treasure it so much =)]
Alice Wong [miss you so much and at last!i heard from you!keep in touch ya]
Shiau Hui [ thanks, lets meet up when i'm back to malaysia ]
kar how [thanks my cousin]
sue [it's okay if you cant meet me, your phone call is worth than anything haha]
and many more...in FB,in MSN..thank you so much,i promise i will be strong no matter what to face in coming challenges =)

还没完,待续……

9 comments:

LC said...

hw r u in india?

Qian Xin said...

很直接的忘了我
虽然我无法出席聚会
也不要酱对我嘛...

Anyway
Gambateh!!

EriN said...

i miss you dear!!!update bloggie regularly ya,seriously feel empty cant see u in everywhere la!!anyway,good good luck and must miss me always k??hehehehe....

shhing_慧 said...

FINALLY U BLOGGING LIAO~~~WISH U ALL THE BEST AT INDIA OHH~~MISS U~~WAIT U CONTINUE DE BLOG~~HEHE~~ME STILL HAVEN WRITE~~

Unknown said...

dear redbean,haha,so far so good..=)nowadays hard to online cuz quite busy hahha =P miss you lor..

dear snowfox,nola those are sms messages they sent to me =P i'll never forget you haha!!give me your skype,must keep in touch ya!

dear erin,wuwu..recently busy so cant online often..but i will try to update as fast as possible =P miss you my dear!

dear shhing,ahhaha..faster update your bloggie k su hui..=P

►ЅnowybeaЯ◄ said...

hi, charleen...
take care o~~

小巴黎 said...

india can support blogspot 1 o? so no need open new blog liao..
good lo lidat.
i oso bz now..
final exam coming soon.
haiz~haven study finish...
a lot....>.<

all the best

god bless u and me..hehe

夜公主 said...

哈哈~朋友之间本来就不用谢的。
不用怕,不管遇到什么好事衰事都要坚强!=D
最重要知道有朋友支持就不会懦弱了!

就好像我有珈淇
陪我渡过大学最难过的时刻。^o^

Unknown said...

dear snowybear,thanks~^^ friendship rocks! same to you..take k~

dear pariskid,yalor..so happy when i can access to blogspot..woohh,gambateh ! i know you can ^^ when i'm back we going out yamcha k! hehe~

dear connie,目前还蛮开心的,还过得很好,因为有一班朋友在一起相依为命,哈哈~你也是,要幸福哦~珈淇人很好,你们一定是相处得蛮愉快的,嘻嘻